Veelgestelde vragen over onze service

Bekijk op deze pagina alle antwoorden over onze service.

Productinformatie

Waar kan ik meer informatie over een product vinden?

Op elke productpagina vindt u specifieke informatie over het product. Denk hierbij aan uitvoering, verschillende materialen, afmetingen en of een product te zien is in onze winkels. Daarnaast verstrekken we op de productpagina ook een onderhoudshandleiding als deze beschikbaar is. Als u een vraag heeft over een product wat u niet kunt vinden, dan kunt u middels dit formulier contact met ons opnemen.

Ik twijfel over de aanschaf van een product. Kan ik meer advies krijgen?

Bent u bijvoorbeeld op zoek naar een kast in een specifieke opstelling of een modulaire bank in een andere stof? Dan adviseren wij u altijd een afspraak te maken met een van onze interieuradviseurs in de winkel zodat zij alle mogelijkheden met u kunnen doornemen. Via deze pagina kunt u direct een winkelafspraak maken. Indien uw voorkeur uitgaat naar contact per mail dan helpen we u ook graag, in dat geval kunt u via dit formulier contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Kan ik een product reserveren?

Het is niet mogelijk om een product te reserveren.



Winkel informatie

Waar kan ik meer informatie over de winkel vinden?

Meer informatie over onze winkels vindt u op de pagina onze winkels. Hier geven we praktische informatie over openingstijden en een routebeschrijving, maar ook geven we een sfeerimpressie en een inkijkje in de geschiedenis van onze twee prachtige winkels.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is in de winkel?

Onze winkels worden gebruikt als showroom, hier is geen voorraad van producten aanwezig. Voorraad aangegeven op de website verwijst naar de voorraad in ons magazijn.

Hoe kan ik zien welke artikelen er te zien zijn in de winkel?

Bij artikelen die in de winkel te zien zijn wordt op de productpagina in een groene balk aangegeven dat deze te zien zijn in onze winkel. Hierin staat ook aangegeven in welke van onze twee winkels het product te zien is.



MisterDesign zakelijk

Kan ik zakelijk een bestelling plaatsen?

Zakelijke bestellingen kunt u plaatsen in onze webshop of in een van onze winkels.

Bent u van plan om vaker bij ons te bestellen? Meldt u zich dan aan als zakelijke klant via deze pagina.



Persoonlijke gegevens

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als u uw gegevens wilt wijzigen in verband met een toekomstige online bestelling dan kunt u dat eenvoudig doen via mijn account op de webshop. Wilt u gegevens wijzigen voor een of meerdere lopende bestellingen? Dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen via dit formulier.

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?

Uw gebruikersnaam om in te loggen is uw e-mailadres. Wilt u deze wijzigen, dan kunt u deze wijziging doorvoeren in uw online account omgeving. Bent u uw gebruikersnaam en e-mailadres vergeten? Vul dan dit formulier in.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt uw wachtwoord wijzigen in uw online account omgeving. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt een e-mail om deze te herstellen. Bent u uw gebruikersnaam en e-mailadres vergeten? Vul dan dit formulier in.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Bent u uw gebruikersnaam en e-mailadres vergeten? Vul dan dit formulier in.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Ga naar uw account en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Na het invullen van uw e-mailadres ontvangt u een e-mail om uw gegevens te herstellen.



Contact met de klantenservice

Mijn vraag is niet beantwoord. Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?

Mocht u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden in het helpcentrum, dan kunt u contact opnemen via het algemene contactformulier of telefonisch via 073 - 612 6624.



Heeft u nog geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Neem dan contact op via ons contactformulier.