Veelgestelde vragen over ruilen & retourneren

Bekijk op deze pagina alle antwoorden op uw vragen over ruilen en retourneren.

Omruilen en retourneren

Mag ik mijn product retourneren?

Is een product niet naar wens of heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Dan kunt u deze retourneren binnen het retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel. Het product dient in de originele verpakking en onbeschadigd retour te komen in ons magazijn.
Uitsluiting retourrecht: Er zijn artikelen die u niet kunt retourneren. Dit betreft artikelen die voor u op maat of naar uw specifieke wensen vervaardigd zijn. Hierbij kunt u denken aan gestoffeerde zitmeubelen of tafels welke op maat gemaakt zijn.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Vul het meegeleverde retourformulier in en verpak het te retourneren artikel in een stevige doos. Het pakket kan worden opgestuurd naar onderstaand adres:

MisterDesign Warehouse
Boseind 14
5281 RM Boxtel

Kan mijn product omgeruild worden?

Wenst u een product om te ruilen voor een andere kleur of afmeting? Plaats hiervoor een nieuwe bestelling in onze webshop en stuur het reeds ontvangen artikel terug.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Om een artikel te retourneren, dienen onderstaande voorwaarden in acht te worden genomen:
- Het retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van het artikel.
- Het artikel dient in de originele verpakking en onbeschadigd te worden geretourneerd.
- Het meegeleverde retourformulier dient ingevuld meegezonden te worden.

Zakelijke bestellingen kunnen niet geretourneerd worden.

Krijg ik bij het terugbrengen van een product mijn volledige aankoopbedrag terug?

Wanneer u een artikel volgens de retourvoorwaarden retourneert heeft u recht op een teruggave van het volledige aankoopbedrag en eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending. De terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

Mijn artikel is gemonteerd door de bezorgers maar ik wil deze retourneren, kan dat?

De montage van uw artikel is uitgesloten van het herroepingsrecht. Dat betekent dat wij montagekosten in rekening brengen indien u een door ons gemonteerd artikel retourneert. Deze kosten bedragen €100 en komen bovenop de kosten voor het ophalen van uw artikel. Indien u besluit een door ons gemonteerd artikel zelf te retourneren in ons magazijn worden alleen de montagekosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn aankoop retourneren in de winkels?

Het is niet mogelijk om uw online bestelling in onze winkels te retourneren.

Wat is de status van mijn retour?

Het is op dit moment niet mogelijk om de status in te zien. U ontvangt na goed ontvangst het bedrag op dezelfde wijze terug als u heeft betaald. Bekijk de Betalen pagina voor meer informatie over geldteruggave.



Problemen met mijn bestelling

Mijn bestelling is incompleet geleverd

Heeft u uw bestelling ontvangen, maar mist u een gedeelte hiervan? Vul dan dit formulier in.

Ik mis een onderdeel van mijn product

Heeft u uw bestelling ontvangen, maar mist u een onderdeel? Vul dan dit formulier in.

Het product is met schade geleverd

Heeft u uw bestelling ontvangen, maar is deze met schade geleverd? Vul dan dit formulier in.

Het product is net bezorgd maar functioneert niet juist

Heeft u uw bestelling ontvangen, maar functioneert deze niet juist? Vul dan dit formulier in.



Aankoopbon kwijt

Ik ben mijn aankoopbon kwijt, kan ik een kopie krijgen?

Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op via dit formulier.



Heeft u nog geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Neem dan contact op via ons contactformulier.