Veelgestelde vragen over bezorging

Bekijk op deze pagina alle antwoorden op uw vragen over de bezorging van uw bestelling.

Bezorgopties

Welke bezorgopties zijn er?

Voor bestellingen die op voorraad zijn kunt u uit onderstaande bezorgmomenten kiezen
(met uitzondering van bestellingen die met onze eigen bezorgdienst worden bezorgd, klik hier voor meer informatie).

Tijd van bestellenBezorgmomentPostbedrijf 
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis ** PostNL Standaard
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld volgende avond in huis* PostNL Avond

* avondlevering (18u – 22.30) is alleen mogelijk op geselecteerde artikelen van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Niet mogelijk voor bezorging in België en de Waddeneilanden.
** PostNL standaard bezorgt van maandag tot en met zaterdag, met uitzondering van feestdagen.

POSTNL AVONDLEVERING
Met PostNL Avondlevering wordt uw bestelling de volgende dag tussen 18u en 22.30 's avonds bezorgd (bekijk bovenstaande tabel voor de voorwaarden). U ontvangt per e-mail een Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Bij MisterDesign betaalt u binnen Nederland en België geen verzendkosten bij bestellingen boven de €25 (met uitzondering van de Waddeneilanden). Voor bestellingen onder de €25 betaalt u €5,95 verzendkosten. De levering met onze eigen bezorgdienst is in Nederland gratis. Voor leveringen in België met onze eigen bezorgdienst betaalt u €50.

Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
Bestellingen die online zijn geplaatst kunnen niet worden opgehaald in de winkel.
Wordt er ook bezorgd op de Waddeneilanden?
Woont u op de waddeneilanden? Vul dit formulier in en wij bespreken met u de mogelijkheden voor bezorging.
Kan mijn bestelling ook in het buitenland geleverd worden?
Woont u buiten Nederland of België en wilt u graag designproducten bij MisterDesign bestellen? Vul dan dit formulier in en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.


Bezorgafspraak

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

In sommige gevallen is het mogelijk om uw bezorgadres te wijzigen. Vul hiervoor dit formulier in.

Kan ik het bezorgmoment wijzigen?

Onze systemen zijn erop ingericht dat uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u wordt geleverd. U kunt tijdens het bestelproces geen datum van levering selecteren. Wanneer u uw bestelling toch op een bepaalde dag geleverd wilt hebben, dan kunt u dit kenbaar maken in het opmerkingenveld in het betaalscherm. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling, indien mogelijk, op de door u gewenste datum geleverd zal worden.



Bezorgstatus

Kan ik de status van de bezorging volgen?

Zodra het pakket is overhandigd aan de vervoerder, ontvangt u per e-mail een Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Mijn bestelling wordt geleverd, maar ik ben niet thuis. Wat nu?

De bezorger zal eerst proberen het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk is, komt hij de volgende dag nog een keer bij u langs voor een tweede afleverpoging. Bij PostNL laat de bezorger een bericht met daarop een niet-thuiscode achter. Met deze code kunt u zelf voor 22u online een nieuwe bezorgtijd of -plaats kiezen. Mislukt ook een tweede afleverpoging? Dan kunt u het pakket binnen twee weken ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.

Ik heb de bezorger gemist, wat nu?

Indien u niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk is, komt hij de volgende dag nog een keer bij u langs voor een tweede afleverpoging. Bij PostNL laat de bezorger een bericht met daarop een niet-thuiscode achter. Met deze code kunt u zelf voor 22u online een nieuwe bezorgtijd of -plaats kiezen. Mislukt ook een tweede afleverpoging? Dan kunt u het pakket binnen twee weken ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.



Service bij levering

Welke service wordt er geboden bij het bezorgen van mijn bestelling?

Indien uw bestelling wordt geleverd met onze eigen bezorgdienst zullen wij uw bestelling leveren op de desgewenste plek en in de meeste gevallen ook monteren. Het verpakkingsmateriaal wordt door ons retour genomen.

Wordt mijn oude product meegenomen?

Op aanvraag worden producten retour meegenomen. Hier zitten extra kosten aan verbonden. U kunt hiervoor een aanvraag indienen via dit formulier.



Heeft u nog geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Neem dan contact op via ons contactformulier.